פעם שלישית תוך חודשיים: 'גולן' חותכת מחירים

    יוסי אשר No Comments on פעם שלישית תוך חודשיים: 'גולן' חותכת מחירים
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גולן טלקום עושה זאת שוב. חמישה חודשים לאחר כניסת החברה לשוק הסלולר הכשר עם הסים הכשר שלה – מהלך שהוביל לירידה של עשרות אחוזים במחירי המסלולים הכשרים בכל החברות –בשבועות האחרונים הודיעה חברת גולן טלקום כי היא חותכת – שוב – את מחירי הסים הכשר שלה בכ-60% (!) ל-26 ש"ח לחודש בלבד למשך 24 חודשים. בכך הופכת גולן טלקום פעם נוספת לחברה עם המסלול הכשר הזול ביותר בשוק כיום. יצויין כי זוהי ההוזלה השלישית של החברה בתוך חודשיים.

    המבצע, אשר נותרו חמישה ימים בלבד להצטרפות אליו, גרר כבר אלפי מצטרפים חדשים, אשר עזבו את החברות הוותיקות לטובת המחיר התחרותי של גולן. המבצע מיועד ללקוחות קיימים וחדשים במסלול סים כשר בלבד, והוא כולל שיחות ללא הגבלה – שיחות בארץ ול-55 יעדים בחו"ל והכל בעלות של 26 ש"ח לחודש ל- 24 חודשים, לאחר מכן המחיר מתעדכן ל-79 ש"ח לחודש. לקוחות קיימים במסלול סים כשר אשר מעוניינים לעבור חבילה יוכלו לעשות זאת בעלות חד פעמית של 49 ש"ח.

    בגולן טלקום מציינים כי "הבטחנו ואנו מקיימים. המהפכה שהובלנו במגזר הכללי מושלמת בימים אלה גם במגזר החרדי. בזכות כניסת גולן טלקום לשוק הסלולר הכשר ירדו המחירים בשוק זה בכ-50 אחוזים (!). לפני כניסתנו לשוק, במשך שנים חברות הסלולר ניצלו את המגזר החרדי. כעת גם הציבור החרדי איננו קונה יותר את סיפורי החברות הוותיקות. לציבור החרדי יש אלטרנטיבה זולה וטובה יותר, מה שמאלץ את כולם להוריד מחירים". הסים הכשר של גולן הינו באישור ועדת הרבנים לענייני תקשורת.



    0 תגובות